hannaelins

BLOGGAR

Publicerad 2012-05-19 22:11:20 i DAGEN

Jag fick en fråga på blogresponse igår, om vilka bloggar jag följer och de som jag följer är lite mellan foto till mode bloggar, men ska ta kategoriserat i alla bloggar, är ju en del hahaha..<3

Victoriatörnegren- MODEBLOGG



lifestylephotos - FOTOBLOGG
sandraso- fotoblogg, modeblogg, vardagsblogg
hannalicious -FRAMFÖRALLT MODE BLOGG
elinors- VARDAGSBLOGG
majaemelinda!- VARDAGSBLOGG + mode,inspo osv
minstil- SKÖNHETSBLOGG
jenniferodders- mode, vardag
isabelleaodders- mode, vardag
johannas - vardag
photoness-vardag, mode
kissies - vardag, mode, inspo
Kenzas- inspo, mode blogg

Så här har ni mina bloggar jag följer, kanske är några fler.
KRAM.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela