hannaelins

the list:

Publicerad 2012-05-19 23:07:43 i DAGEN

hårmascara- jag ska köpa en hårmascara så man kan göra ombre i håret eller dip dye i hårtopparna! Går ut ur en tvätt, perfekt om man vill köra på det en fest-kväll eller en skoldag, eller varför inte en speciell dag just bara som skolavslutningen? :)

Iallafall, får se vilken färg jag nappar på.
Ljusa slingor hårfärg- Måste ta och köpa det så jag kan fixa det i håret snart innan skolavslutningen och konfirmationen, bara en vecka kvar till konfirmationen bland annat så ja..
FRIDA tidning - prenumererar ju, men vi kanske missade denna gången, så isåfall får jag kolla om den finns i butik och köpa den där hheehehe.
Höga shorts- Minst två par höga shorts ska med.
Ja, det jag behöver nu, inga bilder tyvärr, men ni fattar vad ja snackar om.
ha en fin kväll så hörs vi imorgon lovers. big love yo you. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela